بررسی ویژگی‎های روان‎سنجی پرسشنامه حس عاملیت در آموزش مجازی

کامران شیوندی

دوره 11، شماره 42 ، دی 1399، ، صفحه 105-123

https://doi.org/10.22054/jem.2021.62162.2200

چکیده
  پژوهش پیش‌رو با هدف بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه حس عاملیت دانشجویان در آموزش به شیوه مجازی انجام شده است. جامعه‌ی آماری شامل کلیه‌ی دانشجویان دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 1400-1399 بود (16500 نفر). بر اساس فرمول کوکران، نمونه‌ای برابر با 367 نفر بر اساس روش تصادفی چندمرحله‎ای انتخاب شد. ابزار گردآوری داده‌ها شامل پرسشنامه حس ...  بیشتر